31.12.2021

Jatkuvat palvelut muodostavat yli 70 % liikevaihdosta

Yhä useampi asiakkaamme päätyy tilamaan tietosuojaa tai tietoturvaa jatkuvana palveluna. Tällä hetkellä liikevaihdostamme yli 70 % muodostuu jatkuvista palveluista. Asiakastyytyväisyyttä tähän malliin kuvastaa se, ettei yksikään palvelun tilannut ole halunnut siitä luopua. Ei vaikka usean asiakkaan kanssa pitkäaikaisessa yhteistyössä oman henkilöstön tietosuojaosaamista on saatu kartutettua merkittävästi.

Asiakkaalle malli on joustava. Sovimme yhdessä keskimääräisen palvelutarpeen kuukausitasolla. Työmäärä vaihtelee joustavasti asiakkaan tarpeiden mukaan. Pidemmällä aikavälillä tavoitteenamme on toimia aivan kuin organisaation oma työntekijä. Opimme tuntemaan toisemme ja pystymme auttamaan kustannustehokkaasti juuri niissä asioissa, joissa apua tarvitaan eniten. Samalla pyrimme aina lisäämään asiakkaan osaamista.

Joustava jatkuva sopimus alentaa selvästi asiakkaan työntekijöiden yhteydenottokynnystä. Useisiin kysymyksiin pystymme vastaamaan nopeasti, eikä asiakkaan organisaatiossa tarvitse hankkia kaikille kysymyksille hyväksyntää laskutusta varten. Lisätietoja palveluistamme tästä.

Kaikki uutiset